Kucni Trener na Facebook-u
Uzimanje odgovarajuće hrane nakon treninga veoma je važno

See more details
Da bi postigli brži rast mišića morate rotirati tipove vežbi

See more details
Započnite trening zagrevanjem i tako sprečite povrede

See more details
Članci

Holesterol - Najvažniji nutritijent

Štampa PDF

Jedan je od najvažnijih nutritijenata u ljudskom organizmu.
Direktno učestvuje u izgradnji polnih hormona kao što su testosteron, estrogen i progesteron, kao i u prozivodnji vitamina D.
Učestvuje u izgradnju membrane ćelija kao i u poboljšanju u funckionisanju neurotransmitera koji služe za prenos impulsa preko sinapsi.
Izgrađuje žučnu kislinu koja učestvuje u procesu varenja.
Nalazi se u skoro svakoj ćeliji u ljudskom organizmu i skoro svaka ćelija je sposobna da ga sintetiše.
Dve trećine ovog nutritijenta se proizvodi u jetri dok se ostatak unosi preko hrane.
Naučnici ga direktno povezuju sa razvojem inteligencije kod ljudi, a majčino mleko ga je puno.

 

Nema više trbušnjaka – nov pristup u treningu stomaka - II DEO

Štampa PDF

U prvom delu ovog teksta bavili smo se razlozima zašto klasični trbušnjaci možda nisu najbolji način za trening vašeg stomaka.
U ovom tekstu ćemo pružiti konkretna rešenja vezana za to, kako možete trenirati vaš trup na mnogo bezbedniji, funkcionalniji i na kraju efikasniji način.
Kao što je već rečeno u prethodnom tekstu sposobnost trupa da stabilizuje pokrete i da im se odupre je mnogo važnija funkcija nego sposobnost njihovog izvođenja.
Imajući to na umu, umesto da mišiće trupa gledamo kao ekstenzore, rotatore i bočne fleksore mnogo pravilniji pristup bi bio da se ti mišići gledaju kao anti ekstenzori, anti bočni fleksori i anti rotatori.

 

Tri brza saveta za efikasnije i bezbednije vežbanje

Štampa PDF

1.Skratite trening u teretani

Jedna od najčešćih grešaka u treningu jeste predugačak trening sa tegovima.
Ukoliko ste redovan posetilac teretane sigurno možete da primetite ljude koji i po 2 do 3 sata provode na jednom svom treningu.
Ono što je bitno da znate jeste da je takvo vežbanje izrazito kontraproduktivno za ostvarivanje uobičajenih trenažnih ciljeva prosečnog rekreativca.

 

Tri brza saveta za zdravu ishranu

Štampa PDF

1.Kontrolišite svoj insulin!
Glavni faktor koji utiče na kontrolu telesne težine je kontrola insulina.
Insulin je hormon koji se luči iz pankreasa i koji je zadužen za uklanjanje povećanog nivoa šećera iz krvi.
Insulin je pušten iz pankreasa kao odgovor na porast nivoa glukoze u krvi (što se dešava kada se konzumiraju ugljeni hidrati i neke amino kiseline)

 

Celulit - kako ga se rešiti?

Štampa PDF

Celulit se danas doživljava prvenstveno kao estetski problem, iako on definitivno nije samo to. Na žalost celulit predstavlja ozbiljan zdravstveni problem koji se javlja usled smanjene mogućnosti razlaganja masti. Estrogen takođe usporava razlaganje masti. Ta nerazložena mast se taloži u depoima koji se nalaze najčešće na bokovima, sedalnom predelu i stomaku. Na mestima na kojima je potporno vezivno tkivo slabo i istanjeno masno tkivo prodire u epiderm, i na tim mestima na koži formira oblik kože popularno nazvan  narandžina kora.

 

Voda - Izvor života

Štampa PDF

Čovek bez vode može da preživi svega 1-2 dana i zato je ona od suštinskog značaja za život. Ljudsko telo ne može da skladišti vodu i zato se ona mora unositi u organizam u dovoljnoj količini. Koliko tečnosti je neophodno čoveku zavisi od osobe do osobe. Oni koji su fizički aktivniji imaju veće potrebe za energijom pa samim tim i za vodom.

Kao što je poznato organizam gubi vodu preko kože - znojenjem, preko pluća – disanjem, putem crevnog trakta - stolicom i preko bubrega - mokraćom. To je otprilike 2,5 l tečnosti dnevno, a u toku letnjih meseci i do 3,5 l

 

Žene i teretana

Štampa PDF

Tema koja je uvek aktuelna medju lepšim polom, a u vezi sa kojom još uvek ima puno nedoumica jeste da li žene trebaju da rade sa tegovima kao muškarci.
Razlog tome jeste generalno bezrazložan strah žena da će ukoliko idu u teretanu i rade sa velikim težinama izgledati mišicavo kao i muškarci.

Da bismo rešili ovu nedoumicu prvo bi trebalo objasniti šta je osim treninga i ishrane potrebno da bi se izgradila mišićna masa i uopste zašto muškarci imaju veću mišićnu masu od žena.

 

Zašto je bitan doručak?

Štampa PDF

Jedna od najvažnijih stavki koje se tiču pravilne ishrane odnosi se na njenu raznovrsnost ali i na redovnost i uravnoteženost.
SZO – svetska zdravstvena organizacija preporučuje 5 obroka dnevno - 3 glavna i 2 užine. Svi su veoma bitni ali je doručak ipak najvažniji.
Evo i zašto...

 

Ne preskačite obroke

Štampa PDF

Jedna od najčešćih grešaka koju ljudi prave u želji da izgube suvišne kilograme jeste gladovanje ili preskakanje obroka.

Ukoliko telo ne dobije hranu duže od 3-4 sata, ono automatski počinje da usporava svoj metabolizam i sporije troši kalorije koje unosimo sledećim obrokom
U nedostatku hrane naše telo deponovane masti štedi, a energiju za životne aktivnosti dobija direktno razgradjivanjem proteina mišića.

 

Istina o trbušnjacima

Štampa PDF

Pitate se koliko je potrebno da uradite trbušnjaka da biste imali pločice na stomaku?
Odgovor je veoma jednostavan-nijedan.
Ravan stomak zapravo uopšte ne zavisi od količine trbušnkaka koje ćete uraditi već od količine masnih naslaga koje ga prekrivaju.

 
Još članaka...


Strana 1 od 2