Kucni Trener na Facebook-u
Započnite trening zagrevanjem i tako sprečite povrede

See more details
Da bi postigli brži rast mišića morate rotirati tipove vežbi

See more details
Da li u toku vežbanja radite sa odgovarajućim težinama?

See more details

Istina o trbušnjacima

Štampa PDF

Pitate se koliko je potrebno da uradite trbušnjaka da biste imali pločice na stomaku?
Odgovor je veoma jednostavan-nijedan.
Ravan stomak zapravo uopšte ne zavisi od količine trbušnkaka koje ćete uraditi već od količine masnih naslaga koje ga prekrivaju.
Te masne naslage se ne mogu skinuti trbušnjacima.
Rešenje za pločice na stomaku jeste pre svega dobro izbalansirana ishrana i odgovarajući trening koji nece biti usmeren samo na vaš stomak, već na celo telo.
Na taj način će se u rad uklučiti velika količina mišića, što će dovesti do veće potrošnje energije odnosno do većeg ubrzavanja vašeg metabolizma što će na kraju rezultovati i sa manje masnoća u oblasti vašeg stomaka.
Smatra se da muškarci moraju da imaju ispod 10 procenata masnoće da bi trbušnjaci na telu postali vidljivi, dok je za žene taj broj čak i manji.

Dakle ne trošite vreme na stotine i stotine trbušnjaka koje radite na svakom treningu već se posvetite sagorevanju masnoća koje te trbušnjake prekrivaju.
Kada skinete dovoljnu količinu masnih naslaga i vasi trbušnjaci ce postati znatno vidljiviji.